7. | Сторони домовились: 2.9. Формувати пропозиції щодо розміру мінімальної заробітної плати: 2.9.1. у 2016 році не нижче рівня фактичного прожиткового мінімуму з урахуванням обов’язкових податків та зборів; 2.9.2. до кінця 2017 року – на рівні фактичного прожиткового мінімуму, в складі якого вартість продуктів харчування складає 45%, з урахуванням податку на доходи фізичних осіб, сімейної складової та витрат на житло. | Виключити Запропонований СПО профспілок розмір мінімальної зарплати не може бути забезпечений у зв’язку з відсутністю економічних передумов для такого підвищення. Розмір мінімальної заробітної плати є предметом щорічних консультацій сторін, відтак не доцільно позбавляти сторони права на їх проведення, фіксуючи заздалегідь розмір мінімальної зарплати. Діалог щодо принципів формування прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати триває і за його результатами компетентні органи визначаться із форматом та розмірами цих показників. | 2.9. Щорічно проводити переговори щодо розміру мінімальної заробітної плати на наступний рік відповідно до Регламенту. При формуванні пропозицій щодо розміру мінімальної заробітної плати у 2016 та 2017 роках врахувати фактичний прожитковий мінімум, прогнозний індекс інфляції показники продуктивності праці та фінансові можливості держави. Пропозиції Мінсоцполітики 2.9. Формувати пропозиції щодо збільшення розміру мінімальної заробітної плати у 2016 та 2017 роках з урахуванням фактичного прожиткового мінімуму, можливостей держави, але не нижче ніж на 12% у порівнянні із попереднім роком. За підсумками I півріччя розглядати можливість підвищення розміру мінімальної заробітної плати. |
8. | Компроміс 2.10. Щоквартально починаючи з 1 січня 2016 року забезпечувати скорочення розриву між розміром посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки та розміром мінімальної заробітної плати не менше ніж на 25%. Щороку починаючи з 1 січня 2017 року збільшувати посадовий оклад (тарифну ставку) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки не менш ніж на найбільший темп приросту із таких показників: прогнозного індексу споживчих цін у попередньому році; прогнозного індексу споживчих цін на плановий рік; прогнозного збільшення доходів зведеного бюджету планового року. Щоквартально починаючи з 1 січня 2016 року забезпечувати скорочення розриву не менше ніж 25% між мінімальним посадовим окладом на найнижчій посаді осіб рядового та начальницького складу та розміром мінімальної заробітної плати темпами. Встановити до 1 січня 2016 року мінімальний розмір посадового окладу на посаді групи 9 (на найнижчій посаді державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування) в державних органах не менше двох розмірів мінімальної заробітної плати. | Погоджувати проекти щодо оплати праці працівників бюджетної сфери із відповідними галузевими профспілками. | Пункти 2.10. та 2.11. об’єднати та викласти в редакції: 2.10. Проводити консультації із Спільним представницьким органом репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні та відповідними галузевими профспілками стосовно подальшого підвищення заробітної плати в бюджетній сфері та погоджувати відповідні проекти нормативно-правових актів. Щороку до 1 серпня проводити консультації щодо встановлення Кабінетом Міністрів України розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки та посадових окладів працівників бюджетної сфери, яким посадові оклади визначаються окремими рішеннями Кабінету Міністрів України, у тому числі державних службовців, передбачені відповідним Регламентом (додаток ___ до Угоди). Пропозиції Департаменту соціального страхування та партнерства Мінсоцполітики (компроміс до абзацу другого): Рекомендувати Кабінету Міністрів України із залученням соціальних партнерів напрацювати пропозиції щодо поетапного підвищення розміру тарифної ставки (посадового окладу) працівника і тарифного розряду ЄТС із системним зменшенням грошового розриву між цим показником та мінімальною заробітною платою з метою досягнення законодавчо гарантованого рівня. |
9. | 2.11. Проводити щороку: - до 1 квітня переговори щодо врахування Кабінетом міністрів України в проекті Основних напрямів бюджетної політики цільових завдань щодо визначення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки та посадових окладів працівників бюджетної сфери, у тому числі державних службовців. - до 1 серпня – переговори щодо встановлення Кабінетом Міністрів України розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки та посадових окладів працівників бюджетної сфери, у тому числі державних службовців, передбачені відповідним Регламентом (додаток __ до Угоди). | Враховано у п. 2.10. |